Subscribe

Hieronder kan u zich inschrijven op onze  nieuwsbrief, zo blijft u op de hoogte van onze laatste aanbiedingen en evenementen.

GOED NIEUWS
ONZE TOONZALEN OPENEN TERUG OP DINSDAG 12 MEI

Als gevolg van de nieuwe richtlijnen die de overheid neemt in het kader van de versoepeling van de lockdown maatregelen gelinkt aan Covid-19, informeren wij u dat al onze winkels terug hun deuren openen. De heropening van alle afdelingen kan op voorwaarde van het volgen van een serie bijkomende richtlijnen die moeten gerespecteerd worden betreft de hygiëne & social distancing.

 

– Vanaf maandag 11/05 zijn de afhaalbalies in Aalst, Erembodegem en Ronse terug toegankelijk zijn.
– Vanaf dinsdag 12/05 openen de deuren van onze toonzalen in Aalst & Ronse! (op afspraak – via web)

Meer info betreffende onze werking in de toonzalen:

De veiligheidsmaatregelen die van toepassing zijn in de toonzaal kan je hier bekijken: ||  VEILIG OP BEZOEK  ||

Onze toonzaalmedewerkers werken uitsluitend op afspraak, hun desks zijn uit veiligheidsoverweging dan ook niet toegankelijk.

U komt toch graag inspiratie opdoen in onze toonzaal, dit kan, we vragen u even te registreren aan het onthaal bij aanvang en beëindiging van uw bezoek.

Voor bijkomende informatie / offertering kan u aansluitend aan uw bezoek een afspraak maken aan het onthaal.

Meer info betreffende betr een aanvraag tot afspraak:

Toonzaal afspraken welke tijdens de lockdown niet konden plaatsvinden, worden persoonlijk gecontacteerd voor het maken van een nieuwe afspraak.

Had je nog geen afspraak en wens je alvast een afspraak in te plannen?

We behandelen de aanvragen zo snel als mogelijk volgens First in First out principe.

 

Meer info betreffende onze werking van het afhaalmagazijn

Op maandag 4 mei openden de deuren van de balie, het magazijn en de dienst centrale verwarming en technieken in Aalst & Ronse. Vanaf 12 mei zijn de normale openingsuren terug van kracht.

 

Ontdek onze Collect & Go procedure

deze bevat voor u alleen maar voordelen:

– Contactloos
– Sneller
– Efficiënter

 

COLLECT & GO @ Sterck

1. Bestel telefonisch, via mail of webshop
2. Onze medewerker gaat meteen aan de slag
3. Zodra uw bestelling klaar is, ontvangt u een sms met het ‘afhaalvak’ (je hoeft niet meer langs de balie tenzij u via Bancontact dient te betalen)
4. Collect, check & go

Ook via de nachtkluis zal deze manier van werken mogelijk zijn 24/7, mits rekening te houden met de openingsuren voor het klaarmaken van uw bestelling & aangifte “via nachtkluis”.

 

BIJKOMENDE INFORMATIE:

– Magazijn bestelling plaatsen kan via balie@stercknv.be of telefonisch op 053 60 59 90.
– Levering aan huis blijft mogelijk via  logistiek@stercknv.be of telefonisch op 053 60 59 92  (uw zending is pas definitief na onze bevestiging).
– U kan uw bestellingen plaatsen tot 1u voor sluitingstijd.
– Retourneren van goederen is niet mogelijk via collect en go, hiervoor komt u alsnog via de balie. Mogelijks bevat uw retour gekoppelde kosten.
– Er wordt geen cash betaling aanvaard.
– Bestellingen gerelateerd aan toonzaal / CV afdeling lopen zoals gebruikelijk via desbetreffende afdeling.

ALGEMENE RICHTLIJNEN

Volg de richtlijnen rond in- en uitstroom
Hou minstens 1,5m afstand
Respecteer het maximale aantal personen aan de afhaalbalie
Hou de duurtijd van uw bezoek beperkt
Gelieve bij aankomst uw handen te desinfecteren
Draag bij voorkeur een mondmasker bij bezoek
We werken maximaal met een digitale documentstroom en beperken de uitwisseling

We kijken er naar uit om terug samen 'Sterck(er)' met elkaar samen te werken!
Het Sterck team